Thursday, September 26, 2013

Menulis Diari Celik Saya

بسم الله الرحمن الرحيم

Alhamdulillah, proses mengenalkan Abang Abbudey dengan buku Diari Celik Saya, Inpirasi dr Prof Muhaya (pernah diulas di sini) disambut baik oleh Abang Abbudey.

Alhamdulillah, Abang Abbudey menunjukkan minat untuk mencatat Diari Celik Saya. 

Pada permulaannya, sedikit bimbingan dan idea prlu dijelaskan kepada anak darjah 1 ini, bagaimana perlu isi Diari Celik Saya itu, tapi lama2 Abang Abbudey mampu berfikir dan tulis sendiri tentang impiannya, kesyukurannya, muhasabah solat dan bacaan AL-Qurannya ... Alhamdulillah..

inilah bukunya

Abang Abbudey sedang melukis impiannya

tekun.
MasyaALLAH

adik pun nak melukis juga



Bagi saya, memiliki Diari Celik Saya ini akan menyedarkan anda tentang pentingnya anak2 berfikir tentang impian mereka dan muhasabah diri mereka

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...