Thursday, August 17, 2017

Karya Abdul Rahman: Keluarga Saya

بسم الله الرحمن الرحيم



Setiap orang mempunyai keluarganya sendiri. Begitu juga dengan saya. 

Saya sangat gembira kerana mempunyai keluarga yang bahagia. 

Pada suatu hari saya dapat seorang adik yang bernama Ahmad Zaid.
Bersama adik-adik saya
Saya sangat gembira kerana dapat seorang adik. Dia sangat comel dan pandai. Dia suka binatang seperti arnab kucing dan burung. 
Ahmad Zaid suka bermain dengan kucing
Saya juga suka burung dan arnab. 

Adik saya lahir di Sungai Petani, Kedah Darul Aman di wisma bersalin Doktor Zainal.

Adik saya suka makan buah pisang dan buah tembikai

Dia takut bunyi mesin pengisar.

Bermain buaian dengan adik-adik

 Pada suatu hari saya ingin mengisar buah tembikai lalu dia menangis

Tamat

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...