Friday, August 11, 2017

Karya Abdul Rahman: Pindah sekolah


بسم الله الرحمن الرحيم

Pada tahun 2013 saya belajar di Pasti Mutmainnah yang terletak di Permatang Berangan Sungai Petani hingga ke tahun 2015.

Kenangan ketika pertandingan khutbah PASTI KEDAH


Pada tahun 2016 saya berpindah ke Sekolah Rendah Islam Al-Ihsaniah yang terletak di Tikam Batu berdekatan Pantai merdeka,dan pada pertengahan tahun terdapat seorang hamba Allah mewakafkan sebidang tanah kepada USTAZ SHAHRIR BIN LONG untuk membangunkan sebuah tahfiz. 

Ahli pasukan bola
SRITM 2015


Lalu saya belajar di tahfiz yang bernama SEKOLAH RENDAH ISLAM TAHFIZ MUTMAINNAH yang terletak di Permatang Berangan Sungai Petani .

 Saya belajar di tahfiz tersebut selama 3 tahun . 

Lalu pada bulan 8 tahun 2016 terdapat seorang hamba Allah mewakafkan sebidang tanah di Kuala Ketil untuk membangunkan sebuah sekolah . 




Pembelajaran di Maahad Al Iman


Pada tahun 2017 saya sekolah di Maahad Al Iman Liulumil Quran


Tamat

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...