Friday, July 21, 2017

Karya Abdul Rahman: SAYA BUKAN ASAL MALAYSIA

بسم الله الرحمن الرحيم

Apabila melihat Abdullah banyak menulis, abangnya Abdul Rahman turut ingin menulis menggunakan tab dan meminta untuk diletakkan di dalam blog.

Berikut  ialah karya pertama Abdul Rahman di dalam blog ini:

Semoga ia menjadi satu hobi yang diberkati ALLAH dan memberi manfaat di dunia dan di akhirat.  

Amin.


----------------------------------------------



    Setiap orang dilahirkan di tempat yang berbeza . Begitu juga dengan saya ,saya dilahirkan di Damascus Syria .

Dari kiri:
Fawwaz, Uwais, Aufa dan saya.


Baba membawa saya ke Zoo di Damsyik, Syria



    Saya dan 3 orang sepupu saya dilahirkan di Damascus Syria kerana ibu - bapa kami belajar di sana.
    Sepupu saya yang bernama Aufa dilahirkan pertama kali disana ,selepas itu  Fawwaz pula dilahirkan , selepas itu saya ( Abd . Rahman) pula yang dilahirkan ,dan yang terakhir sepupu saya yang bernama Uwais pula dilahirkan.

Saya (berbaju kuning) dengan sepupu saya Uwais

Saya (di tengah) dengan Fawwaz (bertopi) dan Uwais



                  TAMAT   TAMAT
DIHASILKAN OLEH : ABD . RAHMAN BIN AMRI  

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...