Tuesday, July 18, 2017

Karya Abdullah: Adik saya

بسم الله الرحمن الرحيم



Dahulu saya sangat sunyi kerana tidak mempunyai adik, tapi saya ada abang. Seronok la jugak kalau ada abang.



Abang-abang bersama Sheikh Nuruddin yang tahnikkan Ahmad Zaid

Adik saya: Ahmad Zaid

Impian saya adalah untuk mendapat seorang adik.
Saya mahu adik kerana saya nak rasa macam mana saya dapat adik seperti abang saya.


Abang yang baik mengajar adik
flash card alif ba ta

Membawa Ahmad Zaid sama-sama jalan-jalan di sungai

Ahmad Zaid yang comel!


Saya menunggu sampai tahun 2015 Bulan November.
Malam itu Azan Isyak berkumandang, adik saya Zaid telah lahir dengan selamat. Amin.......Tamat






Abang Abdullah membacakan Surah Al-Faatihah kepada Adik Zaid dan adik mendengarnya dengan khusyuk

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...