Wednesday, October 31, 2012

Dapat hadiah dari Minsyam

بسم الله الرحمن الرحيم

Kadang-kadang ada beberapa perkara yang kita anggap biasa, remeh dan kecil sahaja, tp ada pihak lain yang memandangnya istimewa dan besar.

Sama seperti entry dan video yg saya post di sini:
http://www.cinta-rasul.blogspot.com/2012/10/iklan-yang-tak-berbayar-dan-pelakon.html

Saya anggapnya adalah biasa sahaja...

Dan seperti kebiasaan, saya selalu berkongsi maklumat ttg buku yg baik yang pernah saya baca, barangan kraf yg berguna untuk anak2 seperti di sini, di sini dan macam2 lagi.

Begitu juga dengan website pendidikan dan educational games yg baik juga saya sll kongsikan bersama dalam blog ini

Bagi saya, benda yang baik, eloklah dikongsi maklumat tentangnya ...Moga orang lain juga mendapat manfaat daripadanya. Barulah berkembang keberkatannya.

Berbalik kepada video  54 SAAT ini,



Kebetulan pengasas produk Minsyam terjumpa video ini dan mengucapkan terima kasih atas perkongsian ini dan berbesar hati memberi hadiah kepada kami.


sumber dr sini:
http://www.facebook.com/minsyam.fanpage/posts/298473503595326

Alhamdulillah...

Inilah hadiah yg kami perolehi...ALhamdulillah...

Abang tak sabar nak tahu dapat hadiah apa.
Waktu ni adik sedang tidur...

Abdul Rahman kalut nak buka kotak misteri ini

benda pertama

kedua, apa isinya?

Ini isinya

Sabun Zaitun

Kapsul Habbatusssauda' dan kapsul minyak zaitun



Inilah semua barang yg kami dapat...

ALHAMDULILLAH...
Terima kasih banyak2 kepada MINSYAM..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...