Monday, February 4, 2013

Buku menarik 3 bahasa

بسم الله الرحمن الرحيم


Buku ini adalah buku kegemaran Abang Abbudey
ada 10 jilid semuanya

Lihat Abang Abbudey membacanya untuk kali yang pertama!

 InsyaALLAH akan lebih mahir lagi membaca pada masa hadapan. Amin =)


Buku2 ini seperti buku yg kami ada:
http://cinta-rasul.blogspot.com/2011/03/buku-cerita-indonesia.html


Antara judul yang ada.
Boleh dapatkan dari rakan saya di sini:
Dr FB AbuNour Islamic Education


Dr FB AbuNour Islamic Education
Antara sebab buku ini digemari:
1- ayat yg pendek2 dan jelas
2- ilustrasi yg comel
3- warna2 yg menarik

Abdul Rahman memilih buku untuk dibawa baca dalam kereta
dalam perjalanan ke sekolah




Jom melabur untuk ilmu anak2 kita =)


hati berbunga2 hati ini
(tulip)
=)

3 comments:

  1. menarik..kene ambik tahu..

    tetibe tgk abg abdul rahman dah mcm abang2..takpe yg penting mghafal tiptop..tk saba nk tgk abang abbudey khatam 30 juzuk mghafal ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya.
      Sat je nampak Abang Abbudey dah besar...Masanya lebih banyak di sekolah sekarang.

      Saya pun tak sabar juga nak lihat Abang Abbudey khatam Al-Quran. Sekarnag sedang hafal Surah Ad Dukhan, Abdullah hafal As-SAjdah.

      mohon doakan ya.

      Delete
  2. Salam.... di mana saya boleh beli buku2 cerita dalam 3 bahasa spt di atas? saya sudah klik ke link Dr AbuNour yg tuan berikan tp tak boleh diakses. adakah buku2 ini dijual di mana2 kedai buku? saya sgt berminat hendak beli buku2 ini. terima kasih.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...