Sunday, November 12, 2017

Info Buku: 365 Tip Didik Anak Gaya Nabi Sallallahu Alaihi Wasallam

بسم الله الرحمن الرحيم


* semua gambar di bawah di screen shot dari ebook 365 Tip  Didik Anak Gaya Nabi Sallallahu Alaihi Wasallam*


Buku kali ini seringkali saya lihat promosinya, namun tidak terbeli lagi.

Tetapi apabila saya melihat harga buku ini dalam versi ebook di Play Store yang lebih murah dan sampel isi kandungan dalam buku yang sangat menarik, ia menarik minat saya untuk menambah lebih minat saya untuk lebih tahu tentang buku ini.




isi kandungan buku
versi ebook



Kelebihan buku ini ialah:

1- Tidak sarat dengan teori sahaja, bahkan terus ke tip untuk diamalkan.

Mudah untuk dipraktikkan.






2- Gaya persembahan buku yang sangat menarik.












Saya kongsikan juga kebaikan buku ini di dalam Facebook peribadi saya:



Beberapa helaian buku ini boleh dibaca DI SINI


Selamat membaca.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...