Wednesday, January 7, 2009

TAHNIAH (WALAU TERLAMBAT)


Tahniah buat mereka (anak2 murid ISLAH) yang berjaya dalam PMR baru 2 ni. Bagi yang kurang dan langsung tak berjaya ana harap jangan bErpatah semAngat, teruskan berusaha kerana di sebalik usaha ada kejayaan.
Sejuk perut bila Ustat Lah talipon pagi-pagi lagi 30dis 2008 bagitau yang B Arab 16A dan E hanya 9 ja. Syukur…… Moga Allah mengambil kira sumbangan kecil mengajaq budak-budak tingktn 3 ni. Yang dapat E tu ana dok cadang nak hantaq depa pi Gaza, insyaAllah depa akan boleh berbahasa arab dan boleh juga syahid, bukan senang tu….
Apa-apa pun TAHNIAH……
Bagi yang nak tukaq sekolah jangan lupa kat muallim2 dan muallimah2 kat ISLAH plak. Sampai mati depa adalah guru-guru yang sangat-sangat berjasa kepada antum..
Semoga berjaya walau di mana berada….

2 comments:

  1. oh ana setuju sangat hantar anak-anak pelajar kita ke Gaza. selama ni depa dok galas beg je...tu pun tak penuh buku. Elok suruh galas senapang pulak...belajar merasa nikmatnya 'semangat' ketika berjuang...dok kelas pun asyik layan semangat 'lena' :D

    tahniah ustaz dan aisyah ... B. arab tahun lalu menampakkan kemajuan.jangan jemu membantu lagi biarpun berlainan institusi

    ReplyDelete
  2. SYUKRAN KATHIRAN LAKI YA UMMU HANAH! :-)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...