Friday, February 1, 2013

Makanlah katak itu!

بسم الله الرحمن الرحيم


Antara jenis buku2 yg saya minat ialah:
- Parenting
-Travelong
- Motivasi

Bila dapat membaca buku2 ini, terasa nikmat dan indahnya saat itu. Ibarat terapi... =)

Ini adalah salah satu buku yang membuatkan saya bersemangat membacanya. Ayat2 dalam buku ini berapi-api dan sangat memberi semangat kepada pembacanya.

Penulis buku ini dahulunya adalah seorang yg susah, tak habis sekolah, kerja menjadi buruh kasar, pencuci pinggan dan macam2 lagi.. Namun dia sentiasa mencari dan bertanya cara untuk berjaya kepada orang2 yg telah berjaya.
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
Eat That Frog
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

Umtuk maklumat lanjut tentang harga dan cara pembelian secara online,
boleh lihat di sini:
http://pts.com.my/index.php/buku/eat-that-frog

ayat2nnya amat memberi semangat
Bila membaca buku ini, terus rasa nak buang semua kemalasan, senaraikan impian dalam kertas dan fokus.

Buku ini bukan hanya untuk dibaca sahaja, malahan ia mengajar banyak teknik yang bagus untuk mencapai kejayaan!

sangat menarik

Ayat2 dalam buku ini punya auranya yang hebat! Patutlah buku ini menjadi bestseller antarabangsa dan telah diterjemahkan dalam banyak bahasa. Untungnya!

Adakah kita tergolong dalam 3% orang dewasa ini.



Melalui pengalaman saya, saya pernah menulis tentang impian saya utk membukukan tulisan saya ttg mendidik anak menghafal AL-Quran di sini:
http://cinta-rasul.blogspot.com/2010/01/petikan-buku-tiga-langkah-mudah-didik.html

Kemudian tak sampai setahun ALLAH perkenankan impian saya dan pihak IPN menerbitkan buku tersebut secara ebook.

Dan InsyaALLAH ebook tersebut akan diterbitkan dalam buku fizikal pula..InsyaALLAH.

Jadi. Jom senaraikan impian kita. Moga ALLAH merealisasikannya! Amin3.

2 comments:

  1. wahh..tak sabo tggu versi buku fizikal, tak reti baca ebook. huhu

    insyaAllah nak cari juga buku Eat that Frog ni :)

    http://warkahdarimama.blogspot.com

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...