Saturday, July 15, 2017

Karya Abdullah: Haiwan kesukaan saya.

بسم الله الرحمن الرحيم

Dulu saya sangat teringin nak bela haiwan kesukaan saya iaitu kucing tetapi tidak boleh.


Pada suatu hari saya pergi ke luar dan saya nampak banyak kucing di luar rumah. Lepas itu ayah saya terus beri makanan kepada kucing lalu saya tanya mak saya nak bela kucing tapi tidak boleh.

Abdullah yang sukakan kucing ketika kecil
dan memberi kucing di belakang rumah makan

Pasti ingin menggosok kucing setiap kali melihatnya


Ahmad Zaid juga sukakan kucing

Setahun telah berlalu. Ayah pulang ke rumah. Kami ternampak dua ekor arnab kami bela sampai sekarang.......tamat





**Nota: 
Satu perkembangan yang sangat baik apabila Abdullah berusaha untuk berfikir, mencari idea untuk menulis dan menaip perlahan-lahan di dalam note di tab.

InsyaALLAH, semoga Abdullah makin mahir menulis.

Allah berkati usaha kita semua.

Amin

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...