Friday, November 2, 2018

Info buku: Ke arah keperibadian unggul, pembudayaan kerja cemerlang

بسم الله الرحمن الرحيم

Sungguh saya membaca buku ini dengan penuh semangat.






MasyaAllah.

Bagi pendapat saya buku ini amat bagus untuk dibaca untuk meningkatkan motivasi diri untuk menambahkan kecemerlangan diri.

Terlalu banyak isi menarik untuk dikongsikan dari buku ini.


Setiap gambar helaian buku ini memaparkan isi kandungan yang menarik.





Hinggakan saya berniat untuk membuat nota tentang buku ini insyaAllah.

Sungguh banyak info berguna dari buku ini.




Di akhir buku ini pelbagai persoalan yang timbul di minda, antaranya:

1. Apakah lagi yang perlu saya perbaiki untuk meningkatkan kecemerlangan diri?



2. Apakah yang perlu saya kongsikan kepada orang lain agar mereka juga dapat meningkatkan kecemerlangan diri.



Doa sejujur hati semoga kita dapat mencapai kecemerlangan yang tertinggi dan dekat dengan Allah Subhanahu Wa Ta'ala.









Bukan model.

Anak-anak suka membelek buku yang saya baca, lebih-lebih lagi apabila suruh buat kerja lain, lagi ralit mereka membaca buku..

Apa nak dikata?



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...