Saturday, March 4, 2023

Surprise dibalas surprise

 بسم الله الرحمن الرحيم


Entri ini ditulis pada 28/5/2021


Ada kisah di sebalik kek yang cantik ini.




Saya tempah kek puding strawberi ini sebagai tanda penghargaan kepada klinik haiwan Itqan Vet yang sering merawat kucing-kucing kami.

Saya order dengan Kak Syakirah. Memang selalu order kek, krim puff dan hidangan lain. Sedap Kak Syakirah buat kek.

Tapi Masya Allah, petang itu Kak
 Syakirah kata ada kiriman dari Cikgu Azwin.

Waris kepada pelajar Maahad yang juga mengaji Al-Quran dengan saya.


Cikgu Azwin kirimkan selepas saya bertanyakan tentang kek harijadi beliau pada hari sebelumnya.

Kek harijadi yang cantik





Tengok-tengok Cikgu Azwin tempatkan kek tersebut untuk saya.

Allah segannya...

Selalu jadi begitu. Bila kita tanya kepada orang, orang order hadiahkan untuk kita. Sehingga malu untuk bertanya, sebab nanti takut orang hadiahkan.😅

Tapi Cotton Cheese Cake tersebut memang sangat sedap.

Gebu elok. Dan berapa manis. 
Rasanya buat kita teringat-ingat.😋😋😍😍😍

Alhamdulillah semoga semua amal jariah kita diterima Allah.


Itqan Vet yang selalu memberikan servis yang terbaik.



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...