Saturday, January 3, 2015

Info Buku: Tak Kenal Maka Tak Cinta (bukan buku cinta)

بسم الله الرحمن الرحيم

Buku ini asalnya dibeli untuk bacaan saya. Tapi apabila Abdul Rahman melihat, dia membacanya dan mula meminati isi kandungan buku ini. Abdul Rahman juga khatam buku ini sebelum saya khatam. huhuhu

Tak Kenal Maka Tak Cinta
tulisan Ustaz Hasrizal

Antara isi kandungannya:

ilustrasi dan kata-kata yang pendek , namun membuat kita termenung memikirkan maksud di sebaliknya.

Buku ini bukanlah buku cinta jiwang-jiwang punya.

Ia adalah tentang kehidupan seharian kita



INsyaALLAH antara buku yang akan dibeli nanti INsyaALLAH
Permintaan Abdul Rahman

Buku Muslim Show

Abdul Rahman ( 8 Tahun) meminati isi buku ini
Beria-ria benar dia menceritakan isi buku ini kepada saya


Allah suburkan rasa cintakan ilmu dalam jiwa kita semua

1 comment:

  1. Alhamdulillah, bagusnya Abdul Rahman :)
    Buku ni belum ada dalam koleksi buku saya. InsyaAllah nanti saya nak cari..tk berkongsi info

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...