Saturday, January 17, 2015

Kedai buku online yang sangat mesra pelanggan

بسم الله الرحمن الرحيم

Dah lama tak beli buku secara online. Kalau tahun lepas rasanya lebih kerap membeli buku secara online.

Kalau pandai tengok sale atau tawaran istimewa adakalanya, membeli buku secara online lebih untung dari pergi ke kedai dan membeli buku di sana.

Beberapa bulan yang lepas ,saya membeli buku secara online di beberapa kedai online.

Saya puji beberapa syarikat buku besar online yang memberi layanan yang cukup bagus kepada pelanggan walaupun hanya berurusan secara maya sahaja.

Sebagai contohnya kedai buku MPH ONLINE (klik untuk layari)



pada asalnya buku yang dipesan tak ada dalam stok, maka mereka pos dahulu buku yang ada dalam stok
dan tangguhkan penghantaran buku yang tiada dalam stok tersebut

Tetapi saya ubah fikiran untuk menukar dengan buku lain


Dan mereka bersetuju untuk menukar buku yang tiada dalam stok itu dengan buku lain yang saya pilih.

Urusan yang dimudahkan dan dilayan dengan baik.

Kan bagus macam tu, menjaga customer.

Lihat juga jumlah diskaun yang diperolehi dari pembelian buku secara online
di MPH Online

Untung kan?


Dan saya juga pernah membeli buku secara online di kedai buku online PTS atau
lebih dikenali dengan Bookcafe (klik untuk layari)


lihat juga bilangan diskaun
Alhamdulillah

Biar kita berhabisan untuk membeli buku untuk menambah ilmu dan memupuk hobi membaca dalam diri anak-anak.  InsyaALLAH

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...