Thursday, September 7, 2017

Karya Abdul Rahman: Basikal Saya


بسم الله الرحمن الرحيم


Setiap orang mempunyai basikal sendiri, begitu juga dengan saya.

Saya ada sebuah basikal yang berwarana hijau kunig.



Saya mendapat basikal ini selepas meminta kepada ayah untuk membeli basikal. Lalu ayah membeli basikal tersebut. Harga basikal ini lebih kurang RM 200 .

 Sudah 3 tahun  saya memiliki basikal ini . Basikal ini sangat - sangat cantik dan laju . Basikal ini tidak lasak tetapi laju. Jika saya main atas rumput dia akan jadi tak laju. 

Pada setiap petang saya àkan menuñgganģ basikal hijau kuning di belakang rumah saya atau menaiki basikal yg berwarna biru.

Inilah basikal saya yg berwarna biru. Sudah 5 tahun saya memiliki basikal ini . Harga saya tak ingat.


Tamat

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...